Saturday 7 May 2011

六周就这样过去了

我发现最近在这里留下的文章都反映自己有多忙碌有多压力。
gimme a break, i'm gettin' tired with this! :p

不过说真的,这一周忙碌的程度到了巅峰,一边忙着自己,一边得忙着朋友。@@
anyway, it's all done yesterday, *relief*, let's just put that aside.

昨晚到家准备洗澡时,人肉字典二世一如往常的以小孩子慵懒姿势躺在沙发上对我说:
".......actually today is my last night, i've already move my stuff there....."

这还真是惊讶。原来六个礼拜那么快就过完了,而他在这个家的生活也告一段落。
i thought we might have a dinner together, me, him and her, like some sort of farewell on Sunday, well i guess it doesn't matter now unless he really has the desire to come back for the make-up dinner.

不过呢,虽然是没有大大的不舍(毕竟大家相处得不是很久),可是他的离开意味着接下来的某一天,大门会突然打开,然后就看见人肉字典一世的归来。
wait, i can't put these imaginary pictures in my mind, i have not prepared myself for his "home-coming"! T.T

okay, it's enough of him.
不晓得人肉字典二世搬离的心情会是怎样,我想他也和我一样,没啥感触,或者说,这个家里存在的只有陌生的室友们。
礼貌上,我还是祝人肉字典二世在新家新生活一切顺利。:-)



今天,家里是特别的安静......

No comments: